Konferencie

Ideálne miesto pre konferencie, semináre a firemné akcie

Hotel Maxim ponúka ideálne podmienky na organizovanie konferencií, seminárov, prezentácií a školení v tichom a príjemnom prostredí. Pre vaše podujatia sú k dispozícii rôzne priestory, ktoré sa dajú prispôsobiť vašim potrebám, od menších firemných stretnutí až po väčšie spoločenské akcie, ako sú svadby či rodinné oslavy.

Kongresová miestnosť

Rokovací salónik

Klubová miestnosť

Kongresová miestnosť a rokovací salónik

Naše priestory zahŕňajú kongresovú miestnosť s kapacitou 50 miest pri reštauračnom sedení, ktorá je ideálna na konferenčné služby, školenia alebo prezentácie. Pre menšie pracovné a osobné stretnutia je k dispozícii rokovací salónik s kapacitou 15-30 miest. V príjemnom prostredí salónika môžete organizovať aj menšie rodinné oslavy a životné jubileá.

Klubová miestnosť a moderné vybavenie

Klubová miestnosť s kapacitou 14 miest a barom je vhodná na menšie akcie v súkromnejšom prostredí. Hotel je vybavený základnou didaktickou a prezentačnou technikou, prístupom na internet a klimatizáciou vo väčšine priestorov a izieb, čo zabezpečí komfortný priebeh vašich podujatí.

Individuálny prístup a pohodlné parkovanie

V Hoteli Maxim kladieme dôraz na individuálny prístup ku každému hosťovi a snažíme sa vyhovieť všetkým požiadavkám našich klientov. 

Hotel ponúka ubytovacie služby s podávaním raňajok formou bufetu. K dispozíi poskytujeme pre ubytovaných hostí parkovanie a wifi bezplatne.

Kontakt

Copyright © 2025 krasno.studio